You Want It Darker

Si tu reparteixes les cartes,

Jo estic fora del joc.

Si tu ets el sanador

Jo estic baldat i coix.

Si la glòria és teva,

llavors, meva, ha de ser la vergonya.

Tu ho vols més fosc,

Apaguem la nostra flama.


Magnificat i santificat

Sigui el Teu Nom Sant.

Vilipendiat i crucificat

En forma d'home.

Un milió candeles enceses

Per l'ajuda que mai va arribar

Tu ho vols més fosc

Aquí em tens,

Estic a punt, Senyor meu


Hi ha un amant en la història,

Però la història encara és la mateixa.

Hi ha una cançó de bressol per al sofriment

I una paradoxa per comdemnar.

Però està escrit en les escriptures

I no és cap clam inútil.

Tu ho vols més fosc,

Apaguem la nostra flama.


Posen en fila els presos

Els guàrdies estan apuntant.

Vaig lluitar amb alguns dimonis

Ells eren de classe mitjana i ximples.

No sabia que tenia permís

Per assassinar i mutilar.

Tu ho vols més fosc

Hineni hineni

Estic a punt, Senyor meu.


Magnificat i santificat

Sigui el Teu Nom Sant

Vilipendiat i crucificat

En forma d'home.

Un milió d'espelmes enceses

Per l'amor que mai no va arribar

Tu ho vols més fosc,

Apaguem la nostra flama.


Si tu reparteixes les cartes,

Jo estic fora del joc.

Si tu ets el sanador

Jo estic baldat i coix.

Si la glòria és teva,

llavors, meva, ha de ser la vergonya.

Tu ho vols més fosc,

Mori la nostra flama.

Hineni hineni

Estic a punt, Senyor meu.
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Citacions, extractes i referències, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a You Want It Darker

  1. benetfemenia ha dit:

    Cap al final, més poesia i menys cançó, -si és que tal diferència és lícita-. O més sentiment i menys reflexió. En qualsevol cas, m’admira veure com no perdé gens de força en les seves paraules, i com fent-se més místic i potser més opac també seguia transmetent quelcom de ver i elemental que arriba a l’ànima.
    Gràcies per compartir-ho.

Deixa un comentari

